مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-30اقتصادي

فارس من| مطالعه آبرسانی از تالوار مشکلی ندارد/ پروژه هزار میلیارد تومان می خواهد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با بیان اینکه مطالعه آبرسانی از سد تالوار مشکلی ندارد گفت: آبرسانی از این سد نیازمند هزار میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، خبرگزاری فارس همدان ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان در این خصوص با بیان اینکه برخلاف ادعای عده ای مطالعه طرح خط انتقال آبرسانی از سد تالوار مشکلی ندارد اظهار کرد: تنها مشکل آبرسانی مربوط به اعتبارات است.

منصور ستوده بیان کرد: با توجه به اینکه اعتبارات کمی در هر سال به این پروژه تخصیص داده شده و عدم وجود نقدینگی کافی موجب طولانی شدن روند اجرای آن شده است.

وی یادآور شد: امسال با پیگیری نمایندگان مجلس و مجموعه آب منطقه ای برای اولین بار 70 میلیارد تومان اعتیار برای پروژه گرفتیم که این اعتبار در بخش آبرسانی اضطراری هزینه می شود.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با بیان اینکه طرح آبرسانی دو قسمت است که یک قسمت طرح اضطراری است تصریح کرد: در طرح اضطراری قرار است بخشی از آب از مسیرهای بین راهی و از چاه های خالق وردی به شهر انتقال یابد.

وی اضافه کرد: از طریق همین خط انتقال و تصفیه خانه که طی سه چهار ماه آینده جمع بندی می شود، 200 لیتر در ثانیه آب تامین و انتقال می یابد و مابقی آب مورد نیاز هم قرار است با بازنگری طرح از تالو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالعه آبرسانی از تالوار مشکلی ندارد/ پروژه هزار میلیارد تومان می خواهد

فارس من| مطالعه آبرسانی از تالوار مشکلی ندارد/ پروژه هزار میلیارد تومان می خواهد